Jak být zářivě zdraví?

Zdraví je naší primární přirozeností, podstatou. Na jisté úrovni se stačí naladit na tuto vlnu, vibraci a věřit. V praktické rovině je třeba se k životu postavit odpovědně a odvážně a uvědomit si, že každá ne-moc je jen vychýlení z naší harmonie se životem, námi samými. Život, tedy my samy, po sobě chceme se do této harmonie znovu navrátit. Ten klíč je změna, změna našeho nastavení v několika oblastech:

  • myšlení a jak o sobě hovoříme 
  • chování (jak se k sobě chováme)
  • cítění (jak dokážeme být ve spojení se sebou, se svými pocity a emocemi a jak je dokážeme komunikovat a vyjadřovat)
Doporučuji na začátek začít pozorovat, jak o sobě o své ne-moci mluvíme. Je to nejjednoduší a nejrychlejí cesta ke zvědomění si, jak si tvoříme realitu. Otázky:
 
  • Jak často mluvím o svém problému, ne-moci?
  • S kolika lidmi denně o tom mluvím?
  • Mluvím o tom v přítomném čase? 
  • Jak se přitom cítím (jako oběť nebo tvůrce? dává mi to energii nebo bere? Co tím získávám -  pozornost, energii, politování od druhých atd.)
Je potřeba si uvědomit, že o čem mluvíme v přítomném okamžiku, také se děje. Tzn. že si tímto svoji ne-moc, jak já říkám, pěkně kotvíme. A to stále dokola. 
Cesta ven je uvědomění si tohoto fenoménu a chuti tuto naučenou bezmoc u sebe změnit, pro-měnit. 
Druhý a zásadní krok je realizace. Jak? Jednoduše a zároveň, no uvidíte :) 
 
Mluvit o ne-moci více vědomě a v minulém čase, případně používat slovo do teď. Vím, zní to zvláštně, ale doporučuji to zkusit a uvidíte, co vše se změní. Např. Do teď mě hodně bolely záda (je to pravda, je to minulý čas a v přítomném čase jsem tvůrce, který může nastolit změnu). Nyní chodím na cvičení a beru podpůrné byliny a rozhodla jsem se, že se uzdravím. 
 
Vše co tu píši, je z mé osobní praxe. Po akutním zablokování zad, jsem několik měsíců stále rozebírala a v přítomném čase kotvila tyto své problémy. Začala jsem pozorovat, proč to dělám, co mi to dělá s energetikou a začala jsem si uvědomovat, že tudy cesta ke zdraví nevede. A začala mluvit jinak (pracovala jsem samozřejmě i s dalšími aspekty - chování a cítění). Nicméně do týdne bolest zmizela. 
 
O dalších krocích ke změně ke zdraví se zaměřím v dalším článku.