JIRKA

Musím říct, že detoxikace se mnou pořádně zamávala. Z hlubin vycházely emoce a jak je člověk neutlumí těžkým jídlem, tak je to všechno pěkně obnažené. Čím dál víc se objevovalo téma touhy po pozornosti a lásce od ostatních, zvenčí. Časem jsem začínal chápat, že je přímo spojené s jídlem. Má závislost na jídle/výživě zvenčí na fyzické rovině byla přímo spojená s mou závislostí na emoční výživě zvenčí. Každým dnem jsem pronikal hlouběji do svých pocitů a detoxikace mě zároveň učila je přijímat, pohlížet na ně čisteji a nebát se jich. S každým uvolněným pocitem jsem se i já cítil volnější a živější. Nakonec jsem došel k tomu, že není nic špatného si užívat jídlo stejně jako lásku od ostatních, jen by tento vztah měl být uvolněný a bez závislosti. Pak je z toho opravdu prožitek, který mít můžeme, ale nemusíme... a právě díky tomu si ho skutečně užijeme a "vyživí" nás. Teď se zas vracím do běžného chodu a cítím, jak některé věci nabíhají zpět, ale spousta se jich změnila už napořád.

Jiří Nováček
Milovník příběhů a hráč se slovy
www.milovnikpribehu.cz